سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

مطمئناً همه ما روی تلفن همراه خود پیامک های تبلیغاتی را دریافت کردیم که می توانند برای تبلیغ هر چیزی ارسال شوند، این هم یکی از روش های تبلیغاتی برای تبلیغ هر نوع کسب و کاری است که تا به امروز هم عالی عملکرد عالی داشته، قصد ما بر این است که در این مقاله اس ام اس سامانه در مورد تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری صحبت کنیم، بسیاری از این پیامک های تبلیغاتی زمانی که کد تخفیفی را فعال می کنند از طریق پیامک آن را اطلاع رسانی می کنند و به طور خلاصه در کوتاه ترین زمان شما را از رویدادها مطلع می کنند:

تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی در واقع متنی کوتاه است که سعی بر جذب گروهی از مخاطبان برای فروش محصولات، استفاده از خدمات، معرفی برند خاص خود، اطلاع از اخبارها و به روز رسانی ها دارند، در واقع این پیامک ها برای افرادی ارسال می شود که در آن کسب و کار ثبت نام کرده است و شماره خود را در اختیار آن شرکت قرار داده است و بهتر است این گونه پیامک ها برای مخاطبان سرد ارسال نشود زیرا ممکن است راضی نباشند.

تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

تأثیری که پیامک تبلیغاتی بر مشاغل می گذارد شامل موارد زیر می شود:

  1. بازاریابی پیامکی به نسبت روش های دیگر تأثیرگذاری بیشتری دارد.
  2. تمامی تلفن های هوشند دسترسی کامل به سامانه پیامک رسانی اس ام اس دارند.
  3. به سرعت ارسال، دریافت و خوانده می شود.
  4. امکان شخصی سازی پیامک برای مشتری مانند سن، علاقه مندی ها، ویژگی های مخاطب وجود دارد.
  5. نرخ تبدیل بالای پیامک تبلیغاتی که اگر رعایت و مدیریت زمانی درست به مشتری ارسال شود، نرخ تبدیل بالای پیامک تبلیغاتی وجود خواهد داشت.
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

انواع پیامک برای مشاغل

در واقع پیامک های برای مشاغل به دو نوع پیامک متنی تبلیغاتی که برای افزایش فروش محصولات و تبلیغ یک محصول خاص فرستاده می شوند و پیام های متنی تعاملی که دارای اطلاعاتی هستند که مشتریان با استفاده از آن ها خرید نهایی خود را انجام می دهند، می باشد.

تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

علت استفاده از پیامک تبلیغاتی

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند ما را راغب به استفاده از پیامک تبلیغاتی کند که شامل موارد زیر می شود:

  • 60 درصد تا 98 درصد احتمال باز شدن پیامک ها وجود دارد
  • ترجیح 85درصد از مشتریان پیامک تبلیغاتی به تماس بازاریابان
  • کمک به فروش بیشتر
  • افزایش 14درصد نرخ تبدیل با بازاریابی پیامکی
  • سریع و راحت بودن راه اندازی کمپین های پیامکی
  • کوتاه تر شدن محدوده توجه مردم
  • امکان دسترسی جهانی
  • باز کردن فرصت هایی برای مشاغل محلی
  • مقرون و به صرفه بودن
  • دسترسی راحت تر مردم به پیامک های اس ام اس نسبت به اینترنت
  • تأثیر گذاری بیشتر پیام شخصی مانند مناسبت تولد یا تشکر
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری
تأثیر پیامک تبلیغاتی بر جذب مشتری

رعایت نکاتی مهم برای ارسال پیامک تبلیغاتی

  1. به ظاهر کار راحتی است اما بهتر است برخی نکات مهم را رعایت کنید:
  2. کوتاه نگه داشتن متن پیامک تا تأثیر گذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشد
  3. داشتن خلاقیت برای جلب اعتماد مردم مانند استفاده از موارد سرگرمی، بازی، نظر سنجی و…
  4. ارسال پیامک بر اساس وقوع اتفاقات مانند مناسبت تولد مشتری، عید نوروز، عید فطر و…
  5. ارسال اختصاصی پیامک و صدا کردن مخاطبان با نام کوچک
  6. تقسیم بندی مخاطبان بر اساس جنسیت، سن، کشور و… برای جلب اعتماد بیشتر
  7. رضایت گرفتن از مشتری تا پیامک شما را اسپم نکند
  8. قرار دادن نام تجاری شرکت در پیامک
  9. شناختن مشتریان خود
  10. در نظر گرفتن زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی
  11. ایجاد حس فوریت مانند عجله کنید، استفاده از کد تخفیف، موجودی محدود و…
  12. قرار ارزش برای مشتریان مانند تخفیف برای مشتریان برتر
  13. تقسیم بندی گیرندگان پیامک تبلیغاتی و اراسال پیامک متناسب با آن ها

سخن پایانی:

به طور کلی ارسال پیامک تبلیغاتی تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی، فروش محصولات، معرفی برند و… دارد و می توانید برای شروع بازاریابی در کسب و کار خود از این روش استفاده کنید و با رعایت نکات گفته شده به نتیجه دلخواه خود برسید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *