سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی و مزایای تبلیغات پیامکی

تبلیغات مشاغل به روش های مختلفی اجرا می شوند، تبلیغات پیامکی یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی است که اغلب شغل ها از آن استفاده می کنند، در صورتی که تصمیم دارید کسب و کارتان را در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به مشتریان آینده تان معرفی کنید، ما به شما تبلیغات پیامکی را پیشنهاد می کنیم.

اگرچه ممکن است شما از پیامک های تبلیغاتی ای که برای تان ارسال می شوند خسته شده باشید و یا این پیامک ها را کم اثر بشمارید، خوب است که بدانید تبلیغات پیامکی یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی معرفی می شود، در این مقاله اس ام اس سامانه به این سؤال که تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

امروزه ابزارها و روش های متفاوتی برای تبلیغات کسب و کار ها وجود دارد، تبلیغات پیامکی یکی از رایج ترین روش های تبلیغات بین کسب و کارها عنوان می شود، چرا که این روش تبلیغاتی از سریع ترین و پربازدید ترین روش های بازاریابی و تبلیغات عنوان می شود.

تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی چیست؟

تبلیغات پیامکی یا بازاریابی پیامکی شکل جدیدی از تبلیغات است که به کمک تلفن همراه و در غالب پیام های متنی برای ترغیب عده ای از مخاطبان جهت خرید محصولات و خدمات استفاده می شود.

با استفاده از تبلیغات پیامکی می توان به کمک متون، محصولات و برندها، کمپین، اخبار، به روز رسانی ها و سایر موارد را ارسال کرد.

در تبلیغات پیامکی می توانید زمان ارسال پیام به مخاطبان و نوع محتوا را مشخص کنید، ضمن این که امکان قرار دادن لیک در پیامک ها وجود دارد، توصیه می شود که پیام های تبلیغلتی را برای کاربران و مخاطبانی که با کسب و کار شما آشنایی کافی ندارند ارسال نفرمایید.

دلایل مهم رایج پیامک های تبلیغاتی

به کمک پیامک های تبلیغاتی صاحبان کسب و کارها می توانند با مشتریان قبلی ارتباط برقرار کرده و کاربران جدید را به عنوان مشتری ها جذب کنند، ضمن این که اطلاع و دسترسی به جامعه آماری از این طریق وجود دارد.

به کمک پیامک میتوان مشتریان خرید اولی را به مشتریان بالقوه تبدیل کرد.

با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد در سنین مختلف برای انجام بسیاری از کارها از موبایل استفاده می کند، تبلیغات پیامکی میتواند یکی از بهترین روش های تبلیغات مطرح شود.

تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی

انواع پیامک تبلیغاتی

به طور کلی پیامک های تبلیغاتی به دو نوع پیام های متنی تبلیغاتی و پیام های متنی تعاملی تقسیم می شوند، در این بخش به معرفی هر از انواع پیامک های تبلیغاتی پرداخته خواهد شد.

  • پروموشنال (پیامک های متنی تبلیغاتی)

این نوع از پیام ها، متن هایی هستند که صاحبان مشاغل جهت افزایش فروش، آشنا کردن سایرین با برندشان، اطلاع رسانی به مشتریان، اشتراک گذاشتن اطلاعیه ها و… ارسال می شوند، از این پیام تبلیغاتی می توان در جهت خوش آمد گویی، یادآوری سبد خرید و… استفاده کرد.

  • ترنس اکشنال (پیامک های تعاملی)

این نوع از پیامک ها شامل اطلاعاتی هستند که نیاز مشتریان را برطرف کرده و از این طریق موجب خرید نهایی کاربران خواهند شد، در این نوع از پنل پیامکی امکان قابلیت روشن کردن دریافت پیام از مشتریان وجود دارد تا از این طریق بتوانید از نظرات مشتریان آگاهی کامل کسب کنید.

تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی

پنل پیامکی چه مزایایی دارد؟

در این بخش از طریق معرفی مزایای پنل پیامکی به بررسی انواع مزایای پنل پیامکی خواهیم پرداخت.

  1. مهم ترین مزیت تبلیغات پیامکی را می توان عدم محدودیت این روش تبلیغاتی عنوان کرد، امروزه کلیه افراد دارای تلفن های همراه هوشمند یا غیرهوشمندی هستند که بدون نیاز به کوچک ترین امکانات پیامک را دریافت خواهند کرد، در نتیجه به راحتی می توانید تمامی مناطق ایران را تحت پوشش بازیابی خود قرار دهید.
  2. هزینه این روش بازاریابی در مقایسه با سایر روش ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر است، ضمن اینکه این روش بازاریابی تبلیغاتی می توانید سرمایه شما را چندین برابر کند.
  3. این روش بازاریابی در همان زمانی که شما می خواهید برای مخاطبان و کاربران ارسال می شود، ضمن این که احتمال باز شدن پیامک ها پس از دریافت آن ها در کمترین زمان ممکن وجود دارد.
  4. با توجه به تعداد کلیک هایی ک کاربران روی لینک تان انجام داده اند می توانید برای برنامه ریزی های بعدی آماده تر عمل کنید.
  5. پیامک یکی از بهترین روش ها برای تعامل با مشتریان مطرح می شود، علاوه بر بهبود ارتباط شما با مشتریان، اطلاعات جدید مربوط به برندتان را به آن ها می رساند.
  6. برای این روش از بازاریابی تنها به گوشی همراه نیاز است و امکان این بازاریابی حتی روی گوشی های غیر هوشمند وجود دارد.
تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر چه می توان پیامک تبلیغاتی را از مهم ترین روش های بازاریابی عنوان کرد اما باید بدانیم که زمان ارسال پیامک تبلیغاتی از مهم ترین فاکتورها در تأثیرگذاری این روش مطرح می شود، بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی به نوع کسب و کار و محصول یا خدماتی که تصمیم به تبلیغ آن را دارید بستگی دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان صحیح علاوه بر بالا بردن تعامل مشتری میتواند بسیاری از واکنش های منفی کاربران را کاهش دهد، از طریق پیامک تبلیغاتی می توانید در هر زمان با مخاطبان تان ارتباط برقرار کنید، توجه کنید که پیامک تان در ساعات نامناسبی ارسال نشود تا موجب ناراحتی کاربران تان نشود.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در اس ام اس سامانه

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در شرکت اس ام اس سامانه به عواملی از جمله نوع پیام، تعداد پیام و… بستگی دارد با این حال کلیه هزینه های ارسال پیامک تبلیغاتی در این مجموعه مطابق با نرخ های منصفانه و مناسب دریافت می شود.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *