در این مقاله سامانه اس ام اس راز و رمز نحوه نوشتن اس ام اس های تبلیغاتی تأثیرگذار را بررسی خواهیم کرد، ممکن است برای شما هم به عنوان کارفرما این مورد پیش آمده باشد که تصمیم به ارسال تعداد انبوهی اس ام اس به مشتریان تان را داشته باشید.
در صورتی که به عنوان یک فرد قصد تبلیغات پیامکی شغل، محصولات و خدمات تان را دارید توصیه می کنیم در این مقاله به عنوان راهنمای نوشتن بهترین متن تبلیغاتی برای پیامک همراه ما باشید.
اصول مهم نگارش پیامک تبلیغاتی
برای نوشتن و نگارش منم تبلیغات ضروری است که اصول نگارش و اصول محتوا را رعایت کنید، نحوه نگارش صحیح متن اس ام اس تأثیر مثبتی در جذب مشتریان دارد، در این بخش به معرفی اصول مهم نگارش پیامک تبلیغاتی می پردازیم.
-
اصول نگارشی پیامک تبلیغاتی
نوشتن متن به صورت ساده و قابل فهم
از آن جایی که مشتریان و مخاطبین شما در حرفه تان تخصص کافی ندارند، به هیچ عنوان از کلمات تخصصی استفاده نکنید، با استفاده از کلمات ساده و قابل فهم تأثیر پیامک تبلیغاتی تان را افزایش دهید.
مشخص کردن کلمات کلیدی در پیام
توصیه می شود کلمات کلیدی مهم در پیامک تبلیغاتی تان را به صورت متفاوت از سایر کلمات جدا کنید، به عنوان مثال می توانید قبل و بعد از کلمه کلید تان از * استفاده کنید.
کوتاه نویسی متن
توجه کنید که تعداد کاراکترهای پیامک های تبلیغاتی فارسی تان نباید بیش از 70 عدد باشد، ضروری است که متن پیام تان کوتاه و خلاقانه باشد تا بتواند به بهترین شکل منظورتان را به مخاطب تان منتقل کند و مخاطب را برای تماس با شما ترغیب کند.
در نتیجه توصیه می شود که متن پیامکی کوتاهی را انتخاب کنید، پیامک 20 کلمه ای بهترین و تأثیرگذار ترین پیامک مطرح می شود.
-
اصول محتوایی پیامک تبلیغاتی
توجه کنید که ضروری است اصول محتوای پیامک را در پیامک تبلیغاتی تان رعایت کنید، در صورت عدم رعایت اصول پیامک تبلیغاتی، پیام تان تأثیرگذاری کافی نخواهد داشت.
جذابیت کافی متن پیامک
شروع جذاب پیامک تبلیغاتی می تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند، در صورتی که از نام افراد مطلع هستید می توانید پیام تان را با نام فرد آغاز کنید، توصیه می شود که متن جذابی را برای تبلیغات محصولات و خدمات تان انتخاب کنید.
ایجاد محدودیت زمانی در متن پیامک
برای واکنش سریع تر مخاطب به متن تبلیغاتی تان توصیه می کنیم که در متن پیامک تان محدودیت زمانی ایجاد کنید، به طور مثال برای تخفیف و آفرتان حتماً بازه زمانی مشخصی را تعیین کنید.
ارسال پیامک های مفید
مفید بودن متن پیامک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، متن پیامک نباید به گونه ای باشد که حس سو استفاده به کاربر را تلقین کند، متن باید به گونه ای تنظیم شود که این حس را به مشتری القا کند که برای او مفید و کاربردی است.
با مخاطبان تان از طریق پیامک ارتباط برقرار کنید
برای تأثیرگذاری بیشتر متن تبلیغات تان روی کاربران ضروری است که از طریق پیامک با کاربران تان به شکلی صحیح ارتباط برقرار کنید، در پیام تان لینک سایت، صفحات فضای مجازی و یا شماره تماس تان را قرار دهید تا مخاطب بتواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.
با توجه به تحقیقات شماره های تماس بیشترین تأثیرات روی مخاطبان را می گذارد، با رعایت اصول نگارشی و محتوایی می توانید مخاطبان بسیاری را جذب کنید.
نکات مهم در رابطه با ارسال پیامک تبلیغاتی
توجه به زمان ارسال پیامک تبلیغاتی
زمان ارسال پیامک تبلیغاتی از دیگر موارد مهمی است که می تواند در جذب مخاطبان تأثیرگذار باشد، از ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات پایانی و شروع روز جدا خودداری کنید.
ارسال پیامک به مخاطبان هدف
پیامک تبلیغاتی را فقط برای مخاطبان هدف ارسال کنید، توجه داشته باشید که تبلیغات تان را تنها برای افرادی که در بازار هدف شما قرار می گیرند ارسال کنید.